۱۳۸۷/۰۱/۲۵

يك حمومي من بسازم، چل ستون، چل پنجره

 

از خير جابجايي گذشتم و دارم براي بازسازي خانه نقشه مي‌كشم. بعد از گرفتن نظر از دوستان صاحبنظر و مراجعه به تامين كنندگان محصولات ساختماني از همه رقم و مايوس شدن از طرح‌هاي بي‌تناسب و شلوغشان، طبق معمول رفتم سراغ اينترنت.

يك سايت خوشگلي پيداكردم به نام TRENDIR. يك ساعتي تويش گرديدم و همه‌ي صفحه‌هايش را ديدم. كيف كردم و كمي بعد فراموشش كردم. اما امشب حيفم آمد به شما معرفيش نكنم. اگر از مرفهان بي‌درد هستيد و نمي‌دانيد با پول‌هاي اضافي‌تان چكار كنيد، ايده‌هاي خوبي دارد. اگر هم  مثل من با تماشاكردن زيبايي سير مي‌شويد مي‌رويد سراغ يك بازي ديگر، طرح‌هاي قشنگي در آن خواهيد يافت.

yomei-wall-unit

freelinewovenfurniture1

 maseckitchenwind

hatgrand3233

aussto281

usona-home-dordoni-gazebo

۴ نظر:

ناشناس گفت...

واااای عالی بود کلی کیف کردم. مرسی

ناشناس گفت...

پیکولوجان یک طرحهایی هم برای حیات خونت پیدا کردم اگه پولت رسید حتما استفاده کن:)
اینم لینکش:http://www.thegardencentral.com/garden-designs/unique-home-garden-designs-for-your-inspiration
ارادت فراوان
دیجیتال بوی(عباس)

ناشناس گفت...

-خب من چیم کمتره از ساکنان این اماکن مقدسه؟
-در ضمن اون چند قطره برای هیچ مخاطبی مضر نیست.اما می تونه دودمان خود آدمو به باد بده...

ناشناس گفت...

سلام.نه متاسفانه مرفه بی درد نیستم ولی بشدت به این زیبایی ها علاقمندم.
خدایا خدایا، از عمر من بکاه و بر مال من بیفزا[خنده]